torsdag 2 augusti 2007

Vad gör man på en semester??

Det är en fråga jag ställt mig idag. Tidigare har jag alltid jobbat då andra "vanliga" människor haft semester. Anledning tilldet har varit att jag jobbat säsong i många år. Nu när jag själv har semester, då vet jag inte vad jag skall göra eller så jobbar de jag känner. Ok, så vad gjorde jag av denna dag då?
Efter ett bra tag i sängen, ovanligt för att var mig, blev det en promenad med hunden som fortfarnade är inneboende. Då märkte jag att det var mycket bättre väder än jag förväntat mig. Väl hemma igen så blev det snabbt på med löpardojorna och ett varv runt Frösöberget. Skönt med tid för tankar. Efter en macka blev det fika med Hoppe och deras Fox Terriervalp i Björkbackaparken. Bra och mycket billigt, kan rekomenderas. Sedan hem, slappa fixa lite krubb och iväg till Pulzinn för ett snabbt gympass och ett pass med Kundalini Yoga. Usch vad stel jag är, det måste det ändras på. När "vargen" fått sin kvällspromenad blev det en god macka och lite slött tittande på TV'n. Nu sitter jag här knappar och försöker komma på vad jag skall göra av morgondagen. Det är ju semester så det förväntas ju att man skall göra en massa saker men denna dag har väl sett ut som vilken dag som helst. Men nu börjar faktiskt CSI, får inte missa det. Jag har ju lyckas vända på dygnet iallafall. Om det nu är bra??

Inga kommentarer: