onsdag 8 augusti 2007

Tuffa brudar...

Onsdag och det fina vädret hade försvunnit. Plockade ihop min racer som jag troddde inte skulle få luftas något under denna tour. Jag och Björn begav oss ut för att besöka en kompis från tiden i Sälen. Peter var tyvärr inte anträffbar vilket resulterade i att vi irrade runt en villa område någonstans i Spånga. Vi hittade det hus som de håller på att bygga men någon Peter hittade vi inte. När vi väl var tillbaka på Björns gata öppnade himlen sig och allt blev blött, riktigt blött. Kvällens aktivitet utfördes i en lokal vid Slussen. Aerobox på högnivå med 08:as dambasketlag. Tuffa tjejer helt klart. Det var ett riktigt bra pass som gav mig många nya ideer som jag kommer att ta med mig hem till Östersund och Pulzinn. Björns kommentar till det hela -Det var tungt.... Sambon Alexandra hostar till och nämner nått om nån som kräktes.... Nu sitter jag i soffan med ett glas Bin 555 efter en god älgskavsgryta som jag bjudit värdparet på. Snart dags att slänga sig till sängs för imorgon blir det nya äventyr i den stora staden.

2 kommentarer:

Rebecka sa...

Jag vill också sitta i soffan med ett glas bin 555! Bra att du kommer ihåg att vara lite onyttig på semestern också och inte bara träna :-)

Anonym sa...

Kul att höra om dina äventyr. Bra att du gottar dej lite. Jag vill också åka runt och hälsa på folk. Peace out!