tisdag 14 augusti 2007

Barnensdag

I dag har jag fått praktisera som småbarnsfar. Oj oj oj det tar på krafterna... Två vilda femåringa killar och en tvåårig tjej. Som tur hade jag Jocke med mig. Vi åkte in till Göteborg för att titta på Ostindiefararen sedan blev det stället med stort M. Efter Happy Meal var det dags för Trädgårn där det var Barnkalas. Nu är jag helt slut och då menar jag det. Vad gör man inte för att Jocke och jag skall kunna surfa imorgon. Enligt prognosen skall det blåsa upp rejält vid 23 i kväll och det väntas vågor med en snitt höjd på mellan 2 till 3 meter och vindstyrka kring 16 meter per sekund. Klockan är nu 20.00 och Jocke skall natta ungarna. Blir det inte allt för sent skall vi åka ner till stranden och testa lite annars blir det surffilmer så att man är lite förberedd inför morgondagen.

Inga kommentarer: