lördag 20 juni 2009

Trevlig Midsommar!

Midsommarafton tillbringades som det känns som vanligt på brandstationen. En helg som det brukar hända en hel del trevligheter i länet och en del otrevligheter där vi får bistå med våran hjälp. Vi fick en lugn kväll och avnjöt en god grillmiddag tilsammans.
Renoveringen hemma går sakta framåt, det är en för del att kunna gå hemifrån jobbet och låta golvoljan vila i fred. Dock har jag troligtvis lyckats få i mig en del 2-butanonoxim genom inandning och hud och kände mig en aning yr under går dagen och idag. Bäst att ta sig ut i det fria och insupa den nära fjällluften. Kunde inte låta bli att bära in den nya soffan och se hur det blev mot det nyoljade golvet. Ni som varit på besök någonstans i Sverige och har haft trevligt, kör försiktigt!

1 kommentar:

Tanten sa...

Snyyyyygt! Duktig du är. Jag har samma ambitioner som dig men lyckas inte fullfölja dem ens till planeringsstadiet.
Rescept från mig.

Midsommar på Brandstationen lät iaf bra mycket socialare än ensam i tåghytten o sedan i soffan = (

Kram o go midsommarfortsättning