lördag 27 juni 2009

Nyspikad

Min yrsel som jag befarade komma från kontanimering av golvolja visade sig vara min klena nacke och ryggs orsak. En mycket spännd nacke kan resultera i sådana symtom som yrsel och hörselstörnigar. En behandling hos en Yoga inspireradmassör fick det att släppa en del för mig. Fick även med en skön eller rättare sagt oskön matta hem. Den skall jag använda varje dag och det försöker jag göra med blandade känslor. Minst 20 minuter och det medför ökad cirkulation. Det rör om en hel del i kroppen och man känner sig faktiskt lite tagen efteråt. Kanske det är därför som jag skriver som jag gör nu?

1 kommentar:

Tanten Ewa sa...

ÅHå, fick du låna gratis? Har förstått av varenda kotte att det är värsta mirakelmedlet ligga på en sådan. Har funderat på att köpa en. Har själv en del yrsel, smärta i ryggen, spänningar, kramp och gud vet allt.
Ska faktiskt till en bekant som är kiropraktor idag. Må kroppen hålla lite till.

Men tycker du man ska slå till på matta då?

Ha det fint o kram påre