lördag 17 januari 2009

En god vän

Jag ska presentera en av min bästa vänner. Det är en hund som heter Teja. Har känt henne i ungefär 8 månader. Hon är med på det mesta jag gör, säger oftast inte nej till det jag kommer på. I och för sig har hon inget val.
-De e je som bestäm.Det har hänt en del med min lilla vän. I dag är hon 10 månader, tar en stor del av min vakna tid. Hon får mig att springa, le, skrika, skratta, åka skidor, låsa mig ute, träffa nya människor, koka av ilska men framförallt må bra. När jag hämtade henne var hon bara en liten plutt som rymtes innan för jackan, nu är det lite annorlunda.
2 månader

8 månader senare
Som sagt tar hon en stor del av mitt liv men numera också en stor del av sin bädd.

1 kommentar:

Anonym sa...

Världens vackraste prinsessa!
Den översta bilden är mycket vacker!

/Sandra