tisdag 13 november 2007

Syndat

Jag vet inte vad som flög i mig, det bara hände. Jag erkänner, det kanske var dumt. Men jag var helt enkelt tvungen. Så här efteråt känns det dock bra och jag kommer att fortsätta. Varför kunde jag inte hålla mig från frestelsen? Vad fick mig till detta infall? Beror det på snön?
Tror anledningen är att det fanns inom räckhåll och jag tydligen är en dålig människa. Härligt var det i alla fall. Ångrar mig inte en sekund.
Vad har jag nu gjort, kanske du undrar.
- Jo, jag har smakat på det förbjudna. Ätit det godaste från julbordet. Tunnbröstut med kokt skinka och senap, smaskat en hel pepparkaksburk och druckit julmust. Ok, då var det avslöjat. Var på vippen att även köpa lussebullar tidigare idag men de var lite för torra, som tur var kanske?
Tyvärr så har jag dragit på mig en förkylning och kunde inte motioneras i skidspåret idag vilket jag hade velat. Som det ser ut lär snön ligga kvar så det är bara att ladda med tunnbröstutar och pepparkakor. Ur spår...

1 kommentar:

Anonym sa...

Svullokillen en hel pepparkaksburk shit vad snäll du skall bli!
//Martin