lördag 7 november 2009

Dementi

Sedan förra inlägget har jag gjort ett nytt besök på vårdcentralen. Det var ingen sinuit (bihåleinflammation) jag hade, utan blev skickad vidare till ögonmottagningen.

Det är inte någon biverkan av vaccinet, som orsakat min likhet med filmstjärnan nedan. Så avstå INTE möjligheten att vaccinera er!

Marty Feldman
För tillfället har jag viss likhet med Feldman, men är inlagd på sjukhus och får behandling. Vi har dock inte samma sjukdom, och mina ögonsymtom kommer tacksamt nog att gå tillbaka.
Så länge det inte är någon snö, kan jag lika gärna stanna kvar i min sjukhussäng. Men sen ...... då djävlar då skall Teja och jag vara snabbast i spåret!

1 kommentar:

Tanten sa...

Ok, känns lite bättre du är på sjukan faktiskt. Ser ju helt galet ut - vaknade du upp och det var sådär bara?
Gör det ont? Kan du se?

Krya på dig, kram