söndag 20 september 2009

Mellan sommar och höst

Det är dåligt med uppdateringar på min blogg kan jag erkänna. Tror det kan bero på att jag väntar in hösten och alla dess färger. Vad gäller fjällbesök med vovven så har hon varit tvungen att få en fot läkt. Det behöver även fällas fågel i hennes närhet, så att hon verkligen tänder till.

Änderna i Badhusparken tar det också lungt.

Det är en lite skum tid nu innan hösten riktigt har fått fäste. Ena dagen sol och värme den andra kallt och regn. Hösten är en härlig tid och det skall bli skönt när den verkligen är här och knastrar i alla träd.

2 kommentarer:

Tanten sa...

Håller med. Hösten är fantastisk. Jag ser verkligen fram emot alla årstider. Det är inte riktigt samma entusiasm här nere dock då det gäller någon annan årstid överhuvudtaget än vår och SOMMAR! De är helt uppslukade av SOMMAR! Trist tycker jag.

Sandra på Ön sa...

Nu är äntligen hösten här med alla vackra färger och skön luft. Hoppas att det inte är något allvarligt med Tejas tass, sänder massor av krya på dig-kramar till henne.
Sandra