måndag 25 maj 2009

Nya kompisar

Under kvällspromenaden på lördag mötte vi några små krabater. Teja reagerade på några konstiga ljud från ett buskage. Jag lät henne sitta kvar en bit bort medan jag gick fram och kollade vad det var. Där i en buske stod två taggiga varerlser och morrade på varandra. Teja tyckte de verkade konstiga och jag är lite osäker om de var intresserade att bli kompisar till oss.

Kanske var tur att hon inte fick träffa dem på nära håll. Kan göra ont på nosen om man vill lukta allt för närgånget.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Varför har du inte berättat om kottarna? Jag älskar kottar!!!
Kram Mirja

Tanten Ewa sa...

Kom precis in från våran kvällstur och den innehåller i princip alltid kottar och kaniner. Varga luktar gärna, hon kan visa Teja - de är ju ganska så goa =)

Varför skriver du aldrig på min blogg MIRJA???