måndag 16 mars 2009

Vad gor jag nu?

Nu sitter man i en stuga 50 meter fran liften eller gondolen som gar upp till Verbier. 8 minuter med en och man har gjort 850 hojdmeter och hamnat i Verbier. Tar man sedan darifran nagra liftar ar man pa toppen och ar pa ca. 3300 meter over havet. Ni far ursakta mitt sprak, pa denna lanade dator saknas en del knappar. 
Tva dagar har jag nu akt med hakan i nedfallt lage. Stort, ar ordet som kommer om nagon skulle fraga vad jag tycker om denna plats. Har aker man och aker men kommer aldrig ner. Har nog inte akt i samma backe tva ganger an. 
Tyvarr sa har det varit varmt de senaste dagarna och de snoforhallandet som varit finns ej kvar. Det duger mer an val for mig. Vi har hittat stallen dar det forfarnade finns lossno. Solen har gjort sitt for att omvandla min flint till ett stoppljus, och ar pa god vag.
Bilder har jag tagit men behaller dem for mig sjalv tills jag kommer hem.
Nu skall det bli en sen middag sa att jag ar redo for nya backar och harliga svangar imorgon.

Blueskyskier har hittat ratt stalle...

2 kommentarer:

Anonym sa...

din lilla apa. Tyärr har grisen Gloria omkommit i sviterna efter branden, det stod i Öp idag. Njut av din semester!! Kram Mirja

Anonym sa...

fy va jobbigt du verkar ha de...
Här hemma missar du allt roligt på jobbet, ja ja hoppas de är så underbart som de ser ut, blir dans när du kommer hem :)
Kramiz Ida